Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 2 de novembre del 2009

Dissabte 31.10.09; Tot Sants!!

Com cada any és un dia de visita obligada al cementiri!! alguns perquè volen, altres perquè és veuen obligats i altres simplement van o no van!!!!!!! un dia respectable per tothom!!!


L'any passat vaig escriure un article que parlava del dia de tots sants i del significat que tenia!!!! el dia dels morts!!!! que trist haver de celebrar un dia com aquest!!


El que si que està clar que és un dia bonic per anar al cementiri perquè fa goig de veure'l!! és veu molta gent i tot ple de flors!!!!! molt maco!!!!!

Aquest és el lloc on està el meu pare!! nosaltres hi anem bastant sovint ja què la meva mare li agrada anar i passar una estona allí!! la fa sentir més aprop d'ell!!!!! el centre que vam posar és maquíssim!!!!!
Aquí estant els pares de la meva mare! els meus avis i també cada any els hi posem un ram de flors!! també feia goig!!
Aquesta figura la vaig veure en un nínxol i em va agradar molt! la vaig trobar molt original i em va fer gràcia fer-li una foto.

Com cada cop que vaig al cementiri, vaig anar a veure'l!! aquí està el Vicenç, un company de feina que l'apreciava moltíssim!! una mort molt sentida!!!


Vaig fer una volteta curta pel cementiri ja què em va faltar anar a veure al meu tiet Sisco però sempre hi ha temps per tornar-hi!!!!!!

i aquesta última és la foto més bonica!! la meva mare!!!! la més maca del món!!!!!!!!! la meva MADRECITA!!!!!!!! jejejeje



Un petonàssssssss ben gran!









SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats