Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 10 de setembre del 2009

11-S!!! on estaves aquell dia??? 11.09.01




Desgraciadament des de el 2.001 la nostra diada també compareix el seu dia!! però amb un dia no gaire festiu!!!!!!! tot el contrari!!!!!! "Els Atemptats del 11-S".




Qui no se'n recorda d'aquest dia!! segur que tothom sap que estava fent aquell moment quan van donar la notícia!!!!

Almenys jo me'n recordo perfectament!!

Aquella diada del 2.001, el meu pare juntament amb La Unió Social havia organitzat El Campionat de Butifarra!!!!!! i com cada any que ho feien el meu pare em demanava que l'ajudés a organitzar-la i portar la part administrativa del joc!!!!!

Així que des de les 8 del matí que estava a la social amb les partides de butifarra!!! aquell any em va ajudar la meva amiga Silvia ja què cada any la marejava per a què em fes companyia ja què així el dia em passava més distret ja què era el campionat era tot el dia!!!
Bé, al que anava!!!!!!!!! estavem tots els jugadors i la junta dinant a la social!! a la meva taula estava el meu pare, Barbero, silvi i jo!! encara estàvem al primer plat quan de cop van donar la notícia a la tele!!!!!!!!!!! com què hi havia tanta gent a la sala, no es sentia la veu i el primer que vaig dir "ostres, quina peli és aquesta??? quin dia la fan???" i de sobte la gent va començar a donar veus "calla, calla!!! posa-ho més veu, que aquí ha passat alguna de grossa!!!!!!!" i tots ens vam qeudar en silenci per poder saber que havia passat!!!
Se'ns van canviar a tots les cares ja què estavem flipant!!! la resta de la notícia ja la sabem tots!!!!! una desgràcia molt gran!!!!!!!!!!







2 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

Yo trabajaba en una tienda en Villalba y estaba escuchando un programa de cachondeo en la Cadena 100, cuando lo dijeron no me lo creí.

enric ha dit...

Doncs jo, com és el dia del meu aniversari, estava a la taula amb la família. Y ho vam deixar tot per escoltar tot el que anava passant.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats