Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 10 de setembre del 2009

Felicitats Sra. Antonia!!! 12.09.09

Dissabte tornarem a estar de festa!! serà el cumple de la mare de Morcete!! com diria molta gent de "la meva sogra" !! jejejeje



A la meva mare sempre li ha fet ràbia aquesta paraula de "sogra" ja què molts cops la gent l'utilitza "despectivament" i de fet amb ella mai li diuen així les seves joves i els seus gendres!! és una parula prohibida!! jejeje



Amb la meva sogra, he tingut molt bona sort ja què és molt bona dona i com diriem aquí "és un tros de pa"!!! una dona amb caràcter, carinyosa i sempre es preocupa moltíssim per la seva família!!


Tant al pare de l'alex com a la seva mare, me'ls estimo moltíssim ja què des de el primer dia que els vaig coneixer m'han tractat com una filla més i son gent que es desviu per tu!! es fan estimar molt!!



Ara m'ha vingut al cap el primer dia que vaig anar a casa seva, els nervis que tenia i el respecte que em feia! jejejeje


Al pare de l'alex casi bé no l'entenia el seu parlar!! un parlar "andalussssssss" i sobretot parlava molt ràpid! jejejee (son de Salobreña, un poblet de Granada)


Suposo que la falta de costum de sentir el castellà d'aquelles terres i la rapidesa de les seves paraules em feia dir "que ha dit??? " jajajaja i ja no parlem del meu castellà!! abans ni tan sols sabia parlar-lo i ara ja em defenso prou bé!!


Pos eso!!!!!!!!!!!!!!! dissabte és el cumple de la mare morcete i li volia dedicar aquest post!!

Felicitats Antonia!!!!!!!!!!

molts petonets festius!!



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats