Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 2 de setembre del 2009

Festa del Soci!! 05.09.09

Aquest dissabte Flix torna a tindre una mica de festa!! la festa de la unió Social!! l'entitat més important del poble!! és un dia dedicat exclusivament als socis i fan una sèrie d'actes!! una mica de cinema,un berenar i música en viu per poder ballar i passar una bona estona!!
Particularment sóc socia d'aquesta entitat però no hi he anat mai amb aquesta festa per tant no puc opinar gaire.
Els primers anys,de ser socia, no hi anava perquè considerava que era una festa per la gent gran i ara no hi vaig perquè és una festa que em recorda moltíssim al meu pare i anar-hi em faria passar una estona trista ja què em faria pensar amb les coses que s'està perdent.
Durant bastant temps el meu pare, va estar de President amb aquesta entitat i com totes les coses que feia, posava totes les seves ganes i tot el seu cor!!
Em venen moltes coses a la ment sobre aquests dies; recordo els dies anteriors amb aquesta festa, els preparatius, els nervis de què tot sortís perfecte!! també estava la festa de la butifarra que la feien casi bé el mateix mes!! amb aquesta última si que participava activament ja què feia de la seva secretària!! quants records!! bé, algun dia parlaré de la butifarra!!!!!!!!!
En resum aquesta era la seva festa i així s'ha quedat per mi!! qui sap, pot ser aquest any em veig més animada i vaig a gaudir de la festa del soci però de moment no ho crec!!
Bé, en definitiva que es una festa mol maca per passar una bona tarda de diumenge!!!
Mil perdonssssssssssssss!!! és DISSABTE!!!!! antigament es feia amb diumenge i ara l'han passat a dissabte per petició dels socis!! que per cert, ho trobo molt millor ja què així pots disfrutar més de la festa!!!!!!!!! Gràciessssssss Celia per recordar-me la data exacta!! (i mira que al programa ho posa ben clar!! jejejeje)

Aquí deixo el programa d'actes que es farà:

Un petonàsssssssss bloc!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats