Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 14 de setembre del 2009

Una nova activitat!!!! la pesca!!!!! 12.09.09

Aquest dissabte vaig fer una cosa diferent, una activitat que no havia fet mai!!!!!!! Anar a pescar!!! Si si!!!!!!!!!

Bé, més aviat a mirar com pescaven!!! És tot un art això!! em pensava que era més avorrit tot això però pel que vaig poder comprovar estàs molta estona en moviment!!!!!!


El paco ja fa dies que s'ha aficionat a la pesca i aquest dissabte ens va convidar!! com què l'Alex tenia canya no vam tindre cap problem, tot el contrari!!!!!!!!!!

La idea que tenia al cap era un grup de gent sentada, amb la canya al davant i passant hores i hores esperant a què algun peixet vingués a veure'ls!! I estava equivocada!! Necessites molts preparatius!!!!!! Les teves eines, els teus cucs, el teu muntatge i després vas canviant de lloc constantment per tal de tindre més sort!!!!!
Ara em ve la imatge dels preparatius!! quin fàstic!!!!!!!!!! Per favor!!!!!!!!!!! Els cucs estàvem vius pobrets!! I per anar bé, els hi havien de passar tot un pal pel cos!! Ohhhhhhhhhhh no em vaig posar a plorar però casi casi!! Quina peneta, pobrets!!!!!
Per sort o per desgràcia, depèn com és vulgui mirar, van poder pescar tres peixets!! Una mida mitjana i aquest cop l'alex va tindre la sort del principiant!!!!!! Ja què els tres els va agafar ell!!!!!!!!!

A mi el que em va agradar va ser el lloc i la companyia! M'ho vaig passar molt bé!! Vam veure com es feia fosc a la platgeta i vam estar amb una caleta molt maca!!!!!!!! Apart, també s'ha de dir que anàvem molt ben preparats!! Cadires, taula, ràdio, beguda, menjar, ...!! tot el que necessitàvem!! Érem 4 amics i vam passar una bona estona junts, xerrant mentre s'intentava pescar! Jejejej

Això si, solament vaig poder mirar els peixets un cop ja què em feien molta peneta!! Pobretssssss!! Jo no podria!! Es superior a mi!!!!!!!! de fet, se'ls va quedar el Paco i la Raquel perquè nosaltres no ens agrada gaire!!!!


En resum, que m'ho vaig passar molt bé!!!!!!!!!

Un petonàsssssssss bloc!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats