Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 14 de setembre del 2009

El cumple del tato!!!!!!!! 11.09.09


Que dir de la diada!! Vaig passar un bon dia!!!!!!!!!!!!! em vaig perdre els actes que feien a Flix però quan vaig sortir a prendre algo vaig poder veure que estava tot ple de gent pels carrers cèntrics!!

Vam quedar tota la family per celebrar el cumple del tato i la veritat es que vam passar una bona estona junts!!

Aquest cop vaig poder gaudir dels meus nebots, l'Enric i l'Arnau!!!!!!!! A la taula es van voler sentar al nostre costat així que vaig passar unes horetes xerrant amb ells!! Estaven molt contents d'estar a la festa del seu pare!!!!!! Vaja canvi! Es nota que es fan grans, estaven molt parladors tots dos i amb ganes d'explicar-me coses! Em va encantar passar tanta estona amb ells ja què feia dies que no gaudia de la seva companyia!!!!!!!!!!

En resum, el dinar boníssim!!! (pel meu gust massa!!!!!!!!!) i la companyia també!!
Un petonàsssssssss bloc!!

P.D.: no vaig poder fer fotikisssssssss!! Quina peneta!! No tenia el carregador de la càmera i em vaig quedar off!!!!!!!!!! (a veure si el tato me'n passa alguna)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats