Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 3 de setembre del 2009

"Mirar-nos als ulls"

Beth & Jofre Bardagí (del grup els Glaucs)!! aquests son els protagonistes d'aquest post!!

la lletra és preciosa, llàstima que va dedicada al nadal!!!!!!!!!! i sembla que solament sigui per aquelles dates però la veritat es que no em canso d'escoltar-la!! fa poc navegant la vaig trobar i la complicitat de veus fa que m'encanti!!!!!!!!!

Deixo aquí el vídeo per a què et facis una idea del què estic dient!!



Un petonàssssssssss bloc!!

______________________

Un altra cançó que està molt bé de Glaus, és aquesta:

"Quan no hi ets"

Quan no hi ets les altres coses no m'importen
Però no ignoro que els meus somnis no es compleixen
Quants més dies passen més difícil sembla
I mentre jo et vaig esperant.

I els records que em fan somriure se'n van amb tu
maltractant el present i el futur.

I tu saps que no m'importa seguir esperant
per només un moment d'estimar.

Quan no hi ets
et busco i no trobo el camí
que intenta apropar-me una mica més a tu
Una mica més a tu.

Quan no hi ets
tinc por que el temps ja no em recordi
I que els teus records s'oblidin d'aquell somni

El teu silenci forma part d'aquesta història.
Mmm mmm mmm mmm mmm.

I la nit de cop ens marxa
i el sol il.lumina l'adéu
d'una pobra il.lusió
I tu saps que no m'importa
seguir esperant
Per només un moment d'estimar.

Quan no hi ets
Et busco i no trobo el camí
Que intenta apropar-me una mica més a tu
Una mica més a tu.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats