Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 10 de setembre del 2009

Felicitats Manelet!!!!!!!!

Felicitats Manelet!!!!!!!!!!!! ja estem els dos als 33!!!!!!!!!

Aquest any no podia deixar de posar aquest post ja què el tenia uan mica enfadat!!!!!! jejejej


Els meus amics no entren gaire al meu bloc però el poc que entren, sempre me'n diuen alguna que no m'agrada!! i ell així va fer!!!

fa uns mesos em diu manelet: "ostressssssssssss, he entrat al teu bloc i veig que el meu cumple no l'has posat!!!!!!!! els de tothom SI, però el meu NO" jajajajja


em vaig imaginar a Manelet rebuscant pel meu bloc tots els articles que havia posat aquests últims anys el mes de setembre (i mira que en tinc) jajajaja


així que aquest any no puc deixar-ho passar!!!!!!!!!


Que puc dir de manelet??????????????? un gran amic!!!!!!!! fa molts anys que ens coneixem i n'hem passat de molts colors junts!! molts bons moments i algun de dolents però el més important es que segueix aquí al meu costat!!!!!!


L'estimo moltíssim ja què és una persona que es fa estimar!! és transparent, alegre, optimista!! i que et diu les coses tal i com son, sense mesurar-les!! de vegades li perd les formes però ell és així, després sap rectificar!! de fet, amb ell no em se enfadadar!! suposo perquè ens sabem dir les coses a la cara i ens sabem comunicar!!!


Pos eso!!!!!!!!!!!!!

Felicitats pendonet!!!!!!!!!

Que tinguis molt bon dia!!!!!!!!!

molts petonetsssssss festius!!


P.D.: aquesta foto la vaig fer el dia de l'ermita, a la nit!!!!! bé, de fet la va fer Elissssssss!! aquí ja portem unes quantes horetes fen "colzes a la barra"!! jajajaja

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats