Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 1 de setembre del 2009

Articles interessants de Flix

Avui toca parlar d'un altre bloc!! un bloc d'un noi flixanco!! no el conec personalment però de vista, si!!

Val la pena passar pel seu bloc ja què hi ha gent que s'ho curra!!!!!!! un bloc molt treballat i ple d'informació històrica!!


Fa poc feia referència al bloc del ntre. amic Josep Antoni ja què té molts articles interessants de Flix i aquests dies he descobert aquest bloc de Tantost!! així es fa dir el nostre amic blocaire!!


Té articles per donar i vendre de Flix!! (104 etiquetes) articles que parla de la història del nostre poble! son molt interessants i val la pena de tant en tant entrar-hi !!!




Aquí deixo l'enllaç al seu bloc!!! i per anar més al detall poso un parell d'enllaços a alguns articles que he llegit:




2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Eva

Se m'havia passat per alt l'enllaç de l'altre dia, però intento assabentar-me de tot encara que sigui tard.

Si t'agraden els enllaços i la història, jo en tinc un de curiós i genètic per a tu:

Un dels besavis d'algun o algun dels teus nebots. el fill o fills de la teua germana, l'Alzheimer no em deixa anar més lluny amb el números matemàtics i el número de fills que té la teua germana

Esbrina qui era aquest home.

Pistes: Era oncle-avi meu, però no el vaig conèixer jo perquè va morir molt jove i d'això fa molts anys. Era germà de la meua àvia i va ser, per circumstàncies de la vida, Guàrdia Real d'Alfons XIII.

Això no vol dir que n'hi hagués quatre de guàrdies reals i parlès cada dia amb el rei. Potser n'eren un fotimer i amb uniforma i a cavall sovint. Hi ha alguna anècdota familiar i molt divertida sobre ell, però potser és una llegenda urbana i no la penso dir aquí.

Salut, motos i flixitats per les cosetes

JA

PS El meu refredat no és excusa per fer un comentari tan fora de temps, però estic refredat.

eva_yam ha dit...

Holess Tantost!! gracietes pel teu comentari!!

li vaig preguntar a la meva germana sobre aquest tema i tens raó!! no la sabia aquesta!!

per cet, he intentat deixar algun comentari al teu bloc però no em deixa! suposo que ho tens "capat"

Bé, pos eso! que feliciats pels dos blocs que tens i gracietes per afegir el meu bloc a la teva llista!!

un petonàsssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats