Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 10 de setembre del 2009

Felicitats Tato!!!!!!!!!!! 11.09.09

Felicitats Tato!!!!!!!!!!!!!!

Diuen que no s'ha de dir la edat però per fer la contraria, ho diré!! 46 anyets!!!!!!!! ufffffffff que vellet!! però et conserves molt bé!! ningú ho diria!! jejeje


Què puc dir del meu tato???????????? amic del seus amics!! quan el necessites sempre està!! una persona lluitadora, optimista, molt realista i sobretot el definiria com una persona molt forta!!!!!!! de fet, n'ha viscut de tots els colors i mai ha perdut el seu somriure!! una persona que admiro molt!!!!!!!!! que he de dir d'ell!!!! si és el meu tato!! perquè apart de ser el meu germanet és un dels meus millors amics!!!!!!!!

té molta sort ja què el seu cumple sempre és festiu!!!!! i sempre pot celebrar-ho "a lo grande" perquè demà és la Diada de Catalunya!! i estarem de festa!!!!!!!!!

Per tant, la nostra family demà tindrem doble festa!!!!!!!!!! i si tot va bé, demà tindrem un dinar familiar!!!!!!!!!!

Pos eso!!!!!! com que demà estaré offf del meu bloquet, aprofito avui per felicitar-lo!!

Felicitatssssssssssssss tato!!!!!!!
que passis molt bon dia amb la gent que t'estima!!! o seaaaaaaaaaaaa la teva family!!!!!


molts petonets festius!!!


P.D.: la segona foto és molt bona!! m'ha fet gràcia posar-la!! no sortim gaire bé però estem els tres germanets, falta la meva teta!!!!!!!!!! a veure si un dia d'aquests ens fem una fotiki els 4 germanets!!!!!!!!

1 comentari:

enric ha dit...

Quines coses més boniques que m'has posat!!! Però és normal perquè sóc meravellos!!!!!
Be, sol donar-te les gràcies per tot i per estar sempre al meu costat.
una abraçada!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats