Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 2 de novembre del 2010

2 de novembre; el dia de les ànimes!!

Avui una senyora m'ha dit que era el dia de les ànimes i ho he trobat curiós!!! he estat buscant informació d'aquest dia i poca cosa he trobat!!

Segons he llegit, avui és el dia que els cristians dediquen les seves oracions a les ànimes que han deixat la terra i encara no han arribat al cel; així entre tots els ajuden a descansar en pau.

m'ha recordat la sèrie de "entre fantasmas"!! Pos eso!! fora bromes.......... avui és el dia de les ànimes!!

Si voleu llegir més informació sobre aquest tema, he trobat aquest enllaç que ens ho explica molt bé!!

Aquesta foto la vaig fer a mèxic, a una botiga!!! ho vaig trobar molt curiós i divertit!! allí pel que em van explicar el tema dels morts s'ho prenen en molt sentit de l'humor!!! no té res a veure amb les nostres costums!!

és passen moltes hores preparant la festa que ofereixen als morts!! flors, regals, preparen altars i sobretot es passen la nit al cementiri esperant que l'ànima surti a disfrutar de la seva ofrena!!!

Bé, us deixo l'enllaç que he trobat que ens ho explica en detall la seva festa de tot sants!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats