Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 5 de novembre del 2010

Felicitats Teta!!!!!!!! 05.11.10


Avui és el cumple de la meva germaneta!!!!!!!!!!!!!!! fa anyets!!!!!!!!!!!!!

em fa gràcia perquè tota la vida li he dit Teta!!!!!!!!!! no m'ha sortit mai dir-li Mª jose!!!!!!!! i el dia que ho faig em trobo rara!!!!!!!!! jejejejej

Així que ja sabeu .......... si la trobeu pel carrer.............. feliciteu-la!!!!!!!!!!

és el seu dia!!!!!!!!!! jejejeje

Molts petonetsssssssssssssssssssssss teta!!!!!!!!!!!!

Que puc dir d'ella................ ummmmmmmmmm que és la meva teta!! !
per mi, és com una segona mare!!!!!!! ens portem molts anys i això fa que tinguis un vincle diferent, especial!!

Pos eso!!!!!! que me l'estimo moltíssim i espero poder gaudir d'ella durant molts anys!!!!!!!!!!!!!

Felicitats Teta!!!!!!!
que passis molt bon dia, encara que sigui treballant!! jejejeje

1 comentari:

Anònim ha dit...

Moltes gràcies! M'ha agradat molt el que has posat i només puc dir-te que t'estimo petita!
La teta

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats