Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 9 de novembre del 2010

CONCURS FOTOGRÀFIC; Quin lloc és???

Fa temps que no faig cap concurs així que avui és un bon dia!!!!!!!!!!!!!!

Aquesta és una mica més difícil que les altres!!

A veure si algú em sap dir quin lloc és!!!!!!!!!!!!

Vinga ànimssssssssss i t@ts a participar!!!!!!!!!!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

hola eva... mha fet gracia aixo del concurs jaja
Es a la plaça de l'esglesia de Riba Roja D'ebre, el carrer que hi ha entre la plaça i la peluqueria tomas...
Montse Figueras

eva_yam ha dit...

jajajaj gracietes montse!! de tant en tant faig concursos fotogràfics de fotikis antigues així la gent està entretinguda amb tants de regals!! jajajaja

pos eso!!!!!!!!!! gracies per participar!! demà donaré la resposta correcta!! a veure si la gent s'anima a participar!!

un petonàsssssssssssss

Anònim ha dit...

aaaaaahhhhhh jo em pensava q les fotos sol eren de Flix :D
Ja em sonanva que ere de Riba-roja xo no ho situava!!!

muakis Eva, a mí tb m'agrada aquest concurs jijijijijiji

Elisabeth Coreblla

eva_yam ha dit...

jajajajja molt bona elisssss!! de moment no puc donar pistes!! vosaltres opineu i després ja donaré la resposta!!!

a mi també m'encanta el concurs però sobretot el que més m'agrada és rebre els comentaris de la gent!!

gracietessssssss per participar!!!
molts petonetssssssssssssss

Sandra ha dit...

es que a mi de Flix no em sona ... A casa hem pensat el mateix que Montse i Eli ... que es Riba Roja i la perruqueria de Tomas... pero ... ojjj hem d'esperar molt o q ????? xDDD

Anònim ha dit...

eiii eva sii es a figo aixo,la peluqueria de tomas,i al costat de esta arcada esta l'estanc,es el carre que hi ha del costat de la iglesia,estic farta de ana,a porta arregla les sabates,al sabate que hi ha una mica mes amunt i a la botiga d paquita jejeje.......... la sisa

Anònim ha dit...

eiii eva sii es a figo aixo,la peluqueria de tomas,i al costat de esta arcada esta l'estanc,es el carre que hi ha del costat de la iglesia,estic farta de ana,a porta arregla les sabates,al sabate que hi ha una mica mes amunt i a la botiga d paquita jejeje.......... la sisa

Anònim ha dit...

One again, your idea is very

good.thank you!very much.

eva_yam ha dit...

Moltes gràciesssssssssss a t@ts per participar!!! m'ha fet molt ilu veure tants comentaris!!!!!!!!!!!

teniu raó!!! és riba-roja d'ebre i l'edifici del fons és del Tomàsssssssss!!!

el nom del carrer no el sé!! però per dir-ho d'alguna manera que ho sapigui tothom, és el carrer del costat de l'església!!!

pos eso!!!!!! MOLTESSSSSSSSSSSSSSSS GRÀCIESSSSSSSS PER PARTICIPAR!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats