Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 2 de novembre del 2010

Pessebres Senderistes!!! curiositats de la muntanya!!

És curiós per com més et dediques a fer senderisme, més curiós ho trobes tot aquest món!!!!!!!

El primer cop que vaig sortir amb el meu germà em va dir "compte que això enganxa" jejejeje i tenia raó perquè és maquíssim perdre's per la muntanya!!!!!!!

I parlant de les muntanyes, a moltes sortides ens hem trobat pessebres!! no sé exactament el significat que té i tinc curiositat per saber-ho!! molts grups, han deixat el seu pessebre per recordar que ells han estat allí!!!!!!!! i la veritat és que son molt macos!!!!!!!!!!

Avui he volgut fer un resum de tots els que ens hem trobat:



- La Mola de Colldejou
(Colldejou - El Priorat )

- Amb aquesta muntanya ens vam trobar 4 pessebres!!!!!!!!
és la què ens hem trobat més!!!!!!!!!!


-


- La Creu de Santos (Serra de Cardó) Rasquera

Aquí ens vam trobar aquest pessebre i la creu!!!!!!



- LLABERIA
(VALL DE CALÀS - BARRANC DE LA FOU)


Abans d'arribar al poblet de Llaberia!! quan ja havíem pujat tot el tram de muntanya ens vam trobar aquest pessebre!! la llàstima que per culpa de la boira no vam poder contemplar les vistes tant guapes que havien!!


ESCALADEI (La Pietat - Mas de Sant Antoni)

Aquí al raconet de La Pietat ens vam trobar aquest pessebre!!


Per cert!!! tatoooooooooo i Joseeeeeeeeeee!! si m'he deixat algun pessebre........... ja m'ho direu!!!!!!!!!!

3 comentaris:

enric ha dit...

M'ha agradat molt aquest article. La veritat és que fa extrany trobar-se aquests pesebres a mes de 600m d'alçada. Sol pensar que han tingut que pujar totes les ferramentes per colocar-lo...Però queda força be i nosaltres ja tenim pensat de posar-ne un en un lloc determinat.
Molt bo Eva!!!
( en falta algun i estic pensant on va ser)

eva_yam ha dit...

jejejjee em feia gràcia posar aquest article!! ja que tenia totes les fotikis juntes!! si et surt algun altre m'ho dius que el posaré!!!

Un petonàsssssssss

Anònim ha dit...

I found an interesting twinkling can be organize at [url=http://pisina.com.gr]pisina.com.gr[/url] look like you too....

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats