Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 15 de novembre del 2010

Un article molt maco!!

Avui he entrat al bloc del nostre amic Josep Antoni i he llegit l'article de "LA BANDERA ORFENA" i l'he trobat maquíssim i molt emotiu.

Dissabte llegint les notícies vaig veure la de l'accident de flix, del divendres però en cap moment vaig llegir que les dos persones que van perdre la vida eren de Flix!! ahir per la nit m'ho van comentar i em vaig quedar parada.

Un dels senyors era Ramon Descarrega i tothom el coneixia per portar la bandera de Flix, la del Remei!! El nostre amic blocaire li ha dedicat un article molt maco parlant d'ell i dels seus records!!

Quan passen aquestes coses, te'n dones compte que la vida és molt més curta del què ens pensem!! sempre estem pensant en el futur, en què farem però realment molts cops ens oblidem de viure el present!!! no hi ha dret que passin aquestes coses!!!

Ànimsss a les famílies que han perdut els seus familiars amb aquest accident!!

Bé, aquí deixo l'enllaç a l'article:

Bloc de Josep Antoni "La Bandera Òrfena"

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats