Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 16 de novembre del 2010

Visites al bloc dels gossets!!!!!!!

He mirat les estadístiques del bloc dels gosset i son bastant negatives!! tinc molt poques visites!! suposo que el tema no interessa gaire o simplement no he fet gaire publicitat!!!!!!!!
Sort de la Glòria i de l'Isabel!!! que son les úniques que m'han deixat comentaris !!!!!!
La visita de l'Isabel no me l'esperava i em va agradar el seu oferiment per consultes o dubtes de la gent que visiti el meu bloquet!!!!!!!
L'Isabel és veterinària i sobretot voldria dir que és flixanca i també amiga meva!!!!!!!!! porta molts anys exercint aquesta professió!!!!!!! Treballa al Centre Clinic Veterinari de Lleida i sempre n'he sentit a parlar molt bé d'ella i d'aquest centre.

Així que ja sabeu si algun dia heu de portar el gosset al veterinari ja sabeu on podeu anar!!! i també si teniu alguna consulta a fer sobre alguna tema, no ho dubteu!!!!!! entra al bloquet i deixa el teu comentari i li passarem la consulta a l'Isabel!!!!!!!!!!!!

ahhhhhhhhhhh i sobretot si teniu un parell de minuts, navegueu per la web del centre clínic veterianri!!!!!!!! a mi em va agrdar molt i em va impressionar, tenen de tot (fins i tot tenen piscina per fer rehabilitació)

http://www.centreclinicveterinari.es/

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats