Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 11 de novembre del 2010

BON DIA!!!! 11.11.10

Aquest matí no m'he pogut aguantar de fer-li una foto a l'arbre que tinc al davant de casa!!

És com si m'hagués parlat!!!!!!!!!! com si hagués sentit: "mira'm" estava apunt de pujar al cotxe i de sobte miro cap a dalt i el veig!!!!!!!!!!! que bonic, quines fulles més maques!!!!!!!!!

N0 m'he pogut estar i he tret la càmera i li he fet un parell de fotos!!!!!!!
De tant en tant, es bonic parar-se i contemplar el món!!!!!!!!!!



BON DIA PER LA MATINA BLOQUET!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

olga pasarrius llop ha dit...

a mi me paso lo mismo el otro dia en el hospital de mora y la foto de mi blog es la misma que el tuyo

eva_yam ha dit...

jajajaja si si!! després de penjar les fotikis, vaig entrar al teu bloc i vaig veure la teva foto de la portada i em va fer gràcia!!!

un petonàsssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats