Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dissabte, 6 de novembre del 2010

Festiki sorpresa!! 06.11.10


Avui hem estat de festa!!!!!!!
Ahir la meva germana va fer 50 anys i li vam voler preparar una festa!!
El meu cunyat va organitzar un dinar familiar amb molt de secretisme per tal de què tingués una gran sorpresa!!!!!! I la veritat és que no s'ho esperava!!!!!!!! la seva cara ha estat un poema quan ens ha vist a tota la família al restaurant!! jejejeje
El dinar ha estat molt bé i la veritat és que hem estat molt agust!!!!!! Però jo sobretot tenia ganes que arribés els postressss per donar-li els regalets que li havíem preparat nosaltres!!! Aquest any, per fer-ho diferent, li hem volgut fer un regal conjunt entre la meva mare i els meus germans!!!!!!!! hem volgut fer un repàssssssss dels seus 50 anys; vam escanejar moltíssimes fotikisssssss i vam preparar un hofmann!!!!!! i també li hem fet altres regalsss!!!
Ha estat molt bé!! primer perquè no s'ho esperava i el més important és que li ha agradat molt!!!
Pos eso!!!!!!!!!!!!!!! que hem passat un bon dia amb la família!!!!!!!!!!!!
Un petonàssssssssssssssssssssss

1 comentari:

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per tot, va ser un dia genial!
La teta

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats