Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 11 de gener del 2010

08.01.10!!! 6 anys sens fum!!!!!!!!!!! FELICITATS EVA!!!!!!!!

Avui he vist una persona pel facebook que deia "3 dies sense fum" i m'ha fet recordar que sobre aquestes dates vaig deixar de fumar!!!!!!!!!!
Vaig deixar penjat el mes d'aquell any per recordar-me del dia!! va ser el dia 8 de gener del 2.004!!!!!!!!! com passa el temps, no??? 6 anys!!!!!!!!! ufffffffff!!!
Me'n recordo que estava refredada a caseta i vaig decidir acabar-me de llegir el llibre tant famós "deixar de fumar és fàcil si saps com"!!!!!!!! i efectivament era així!!

El dia 8 de gener a la 15.30 de la tarda vaig fer el meu últim cigarret!!!!!!!!! segons el llibre, a l'últim capítol, t'has de fumar el teu últim cigarret i t'has d'acomiadar del tabac!!
Em va fer molta gràcia perquè mentres l'estava fumant em deia a m mateixa "serà veritat això???" i després de 6 anyets puc dir que SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!
Sempre em ve a la ment l'aposta que vaig fer amb el meu pare i això fa que tingui la gran força de voluntat per no tornar a caure!!
Un dia mentre dinàvem el meu pare deia que seria bo deixar de fumar (ell fumava negre) i jo li vaig dir "el dia que deixis de fumar, ho faré jo".
Estava convençuda que ell no ho deixaria perquè li agradava fumar-se els seus cigarrets!!!!!!!! però aquells nadals em va sorprendre ja què sense dir res a ningú, ho va deixar!!!!!!
Naturalment, després va vindre el seu comentari a la nostra aposta!! em va dir:
- Reina!!!!!!!!!!! ja he deixat de fumar, ara et toca a tu!!!!!!!!! una aposta és una aposta! jejejeje

Així que aprofitant el meu refredat em vaig dir a mi mateixa "TU POTS!!!!" i gràcies a l'aposta, al llibre i al meu orgull.......... ho vaig deixar!!!
Els primers dies ratllava el calendari perquè cada dia era una victòria!!!!! i també, em feia felicitar ja què al llibre t'ho deia! (em feia riure cada cop que algú em felicitava i això et donava forces)

Crec que el poder està a la nostra ment!! és creure que les coses son fàcils si tu vols!! el que més costa és el teu voltant!!! les costums, la gent que fuma!!
Ho havia intentat molts cops però mai havia estat tant convençuda!!!!! suposo que no m'ho creia!!!!!! així que "SI VOLEM....PODEM"

2 comentaris:

enric ha dit...

Tens molta raò amb això de que si vols...pots! Recordo quan ho vas deixar i desprès ho va fer l'Alex. Jo ja fa quasi 14 anys que ho vaig deixar i també va ser un matí que em vaig aixecar i vaig dir: s'ha acabat!
I així va ser!
Una abraçada!!

eva_yam ha dit...

JEJEJEJE SI SI!! bé, l'alex (el germanet) ho va deixar més aviat que jo!!!!!

no te'n recordes de les menjades de bola que ens feia!!!!!!! tot el dia ens estava criticant!!!!!! no et deixava fumar agust!! jejeje

semblava que li pagaven per fer-nos discurses ANTI-TABAC!! em penso que ell ho va deixar al setembre!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats