Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 21 de gener del 2010

Anècdota del dia!!

El tema no anava per mi però al parlar amb plural em va molestar!! i sobretot perquè em fa gràcia la gent que parla sense saber i a sobre, es permeten el luxe de soltar-ho com si res!!!!!!!

Estàvem sentadets esperant l'inici de l'assemblea i va passar un noi de Flix i es va dirigir a la noia de la plataforma i li va dir:

- Em sembla que us heu equivocat de lloc!!

ella es va quedar flipada del comentari i no va tindre temps a reaccionar! al cap d'uns segons ens ho va explicar!!!!!! i em vaig quedar sorpresa del comentari!!!! naturalment per molts motius:

1r.- ni el meu germà ni jo som de la plataforma (no perquè estiguem en contra!! que consti! simplement som simpatitzants flixancos)

2n.- segons he pogut llegir la plataforma no està posicionada amb el SI o el NO i clarament podien anar a l'assemblea informativa perquè l'entrada era LLIURE a TOTHOM.

3r.- No entenc aquest comentari fora de lloc, perquè el que em va fer més gràcia és que aquest noi, no la coneixia de res!!!

la gent no em deixarà de sorprendre mai! :)

un petonàsssssssss bloquet

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats