Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 12 de gener del 2010

La Fura de la Elia & Laia!! "MIA"

Encara no té nom!!! és el regal que es va fer la Elia i la Laia!! és maquíssima i té moltes ganes de jugar!!! Com que no n'entenc gaire d'aquests animalons he estat buscant informació per internete i la veritat és que m'ha agradat!! això si, has de tindre temps per tenir una fura!!!!!
L'altre dia la vaig poder observar fora de la gàbia i feia molta gràcia!! no parava de donar voltes i buscava tota l'estona forats!! un d'ells, les sabates! jejeje i el que era més graciós era la gosseta!! la Danna!! com disfrutava ella; tota l'estona perseguint-la per la casa!
Això si, el més curiós és què no es mossegaven!!!!!!! la Danna es pensava que era un juguet!! jejejeje

Vaig fer un mini vídeo a veure si em deixa posar-lo al you-tube!!!!!!!






2 comentaris:

Maria José ha dit...

Que bonica és la fura, el que més em sorprén és la relació amb la gosseta, que distrets que esteu!

enric ha dit...

La veritat és que mossega una mica, però a la Danna, res de res. A més és el seu juget i l'empaita i l'empaita.... Diuen que mossega per jugar però que és molt llesta. No se, no se.......el temps ho dirà!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats