Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 8 de gener del 2010

vaja mmm amb el temps!! No podem viatjar!! :(

enfadada estic!!!!!!!! de moment no puc marxar!! Tot el dia que estic pendent del temps!! he de marxar aquesta tarda i la cosa pinta molt malament!!
mirant per les webs diuen que necessites cadenes pel coll de la teixeta!!!!!!!!!!!! vaja!!!!!!!!

apart per les notíciesssssss de catalunya ràdio he sentit que Falset s'ha quedat sense llum!!
ahhh i també han dit que la línea de tren de Reus-Mora la Nova està tallada ja què ha caigut un arbre!!!!!

La cosa pinta malament per tot arreu! i ara he acabat de flipar!! poso ràdio flix per escoltar què diuen del temps i em trobo que resssssssss de resssssssssss!! :(

flipant!! de veritat!!!!!!!!
no és important informar als flixancos de l'estat de les carreteres????????????
flipant!!!!!!!!!!!!
a sobre no diuen ni tan sols que aquest matí estava plovent aigua-neu!!!!!!!! no ho entenc!! en serio!!!!!!! mira que no sóc de queixar-me però avui estic encesa!!
estic enfadada per la poca informació que estic trobant per internet!!!!!

Sobre les 11.30 del matí he trucat al 112 i m'han confirmat que per Falset necessites cadenes!! així que m'hauré d'esperar al migdia a veure si la cosa millora!!!!!!!!!


Data última actualització 08/01/2010 13:34:11

Meteorologia // Neu // Neu/Gel en calçada // C-12 // 0,00 // 61,50 // Ambdós sentits // Restringit a vehicles 3a categoria // TIVISSA // Tarragona // 07-01-2010 13:44

Meteorologia // Neu // Obligatori cadenes. Restringit 3ª categoria // C-44 // 0,00 //
26,00 // Ambdós sentits // VANDELLÒS - TIVISSA // TIVISSA // Tarragona
07-01-2010 13:03

Meteorologia // Neu // Obligatori cadenes // N-420 // 822,00 // 850,00 // Ambdós sentits
COLL DE LA TEIXETA // MÓRA D'EBRE // Tarragona// 07-01-2010 20:14

Meteorologia // Neu // Calçada tallada // TV-3021 // 0,00 //9,00 // Ambdós sentits //
RASQUERA // Tarragona // 07-01-2010 22:02 //


Meteorologia // Neu // Calçada tallada // TV-3111 // 0,00// 8,00//Ambdós sentits //RIVERA D'EBRE - LLAVERIA // TIVISSA // Tarragona //07-01-2010 22:00

4 comentaris:

Anònim ha dit...

tens raó...
jo també havia de marxar... i estem incomunicats..... sense renfe... per no perdre la costum... i les carreteres sino tens cadenes mes val no sortir!!!
ens esperarem a dema....
maxim ... m'han dit que has d'anar a tortosa per no agafar cadenes... pero també perillos....
radio flix ni piu han dit!!!!

eva_yam ha dit...

pos siiiiiiiiii!! tinc cadenes però no em fa molt respecte!!!!!!! esperaré a demà al matí!!!!

per les notícies s'ha vist Riudecols i no vegis l'etat d la carretera!!!! ufff

Tiviss també s'ha vist i deu ni do!! estem incomunicats!!

vaja merda!!!!!!!!

Anònim ha dit...

buenas... per la teva informació,,, m'han dit que pel coll de la teixeta es pot pasar sense cadenes!!!, m'ho ha dit una persona que a passat sense problemes.. nosé... demà s'haurà d'intentar!!!
sort i ànims!!!

eva_yam ha dit...

moltíssimes gràcies anònim!! demà ho intentaré!!
un petonàssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats