Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 8 de gener del 2010

Trista!!!!!!!!!!!

Després de passar unes horetes de nervis i de dubtes sobre que fer...... ja ho he decidit!!!!!! em quedo a Flix!!!!

Després de veure les notícies a Tv3, he canviat de pensament!! fins i tot a Riudecols ha arribat la neu!! Reusss una mica i també Miami!!!!!!!!!


Ara a les 16.30 de la tarda, he tornat a trucar al 012 per saber l'estat de la carretera N-420 (Falset) i m'han dit el mateix "NECESSITES CADENES" així que ja veus!!!!!!!!!!!

Ho podria intentar perquè tinc cadenes però la veritat és que em fa respecte!!!!!!!!!!!!!! així que milllor provar-ho demà!!!!!!!!!!!


Em fa moltíssima ràbia no poder anar-hi ja què avui serà el segon dia que no estic amb morcete i se'm fa molt estrany; no podríem estar més a prop de la civilització????? a la mínima que passa alguna cosa, ens quedem incomunicats!!!!!!!!!!!!!


Apart tenim unes carreteres penoses!!!!!!!! La carretera que faig sempre, la de Tivissa, no té nom!!! a l'estiu molt bé però quan arriba l'hivern et trobes de tot (boira, boira, gelades, neu i més boira!!!) i vaja tram de muntanya que hem de fer!!!!!!!!!!


La de Falset està millor però no deixa de tindre els seus inconvenients!!! també passem un bon tram de muntanya!!!!!!!!!! així que ja veus!!!!!!!!!!!! uns super carreteres per arribar a la nostra vila del pingüí!! en moments així et sents impotent de no poder fer el que tu vols!!!!!!!!!!!!


Que hi farem!!!!!!!!!!!!! em toca resignar-me i quedar-me!!!
Morcete et trobaré a fatar!!!!!!!!!!!! timoooooooooo muaaaaaaaaaaaaaaa muaaaaaaaaaaaaaa

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats