Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 13 de gener del 2010

BON DIA PER LA MATINA!!

Avui m'he decidit a fer una mica de canvi de look al meu bloquet!! ja tocava un canvi de color!!!!!!!

Ahir a les 7.30 del matí estàvem a -3ºC i avui la cosa ja era diferent!! 5ºC positius!!!!!!!! VISCAAAAAAAAA!!

Apart estic contenta ja què les carreteres ja tornen al seu estat normal!! aquest matí sense boira ja què el vent ha ajudat bastant!!!!!

A veure si ben aviat podem gaudir del bon temps i ens respecta una mica!!!!!!! perquè vaja dies que portem!!!!!!!!!!
________________________________________________

Bé, avui deixaré unes quantes frases del new calendari!!!!!!! que per cert, m'ha decepcionat una mica el calendari!!!!!!! és un calendari que va sortir del llibre "El secret"; em pensava que les reflexions diàries serien més bones, al nivell del llibre però no!!! que hi farem!!!!!! això si, visualment és molt maco!!

Frase del dia 11:
La felicidad es mejor imaginarla que tenerla

Frase del dia 12:
He cometido el peor de los pecados qeu un hombre puede cometer. No he sido feliz
(d'aquesta frase conec un conte de l'últim llibre que em vaig llegir; em penso que el vaig posar al bloquet)

Frase del dia 13:
Hay una especie de vergüenza de ser feliz a la vista de ciertas miserias.

3 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

Muy "fresita" te veo, pero te ha quedado chulo.
Saludos,
Jesús

eva_yam ha dit...

fresita del tot! jajajaja
ens hem de canviar de tant en tant!!!!!!!

enric ha dit...

De quant en quant va be això de canviar de look!!!
és més alegre, molt be!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats