Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 11 de gener del 2010

Carretera nevada!!!!!! una aventura blanca!!! xddd

Finalment vaig poder marxar dissabte a veure el meu amoreeeee!!!!!!!!!!

De bon matí vaig trucar al 012 i em van dir que ja no necessitaves cadenes per la N-420 (Falset); així que al migdia vaig agafar el cotxet i cap a miami!! la de Tivissa ja ni ho vaig provar ja què sempre està pitjor!!!!!!!



Fins a Mora d'Ebre res de res! però a partir d'allí la neu em va acompanyar tot el camí fins a Riudecols!!!!!!!! impressionava veure la neu al teu costat!! apart a molts trams veies la neu com s'afegia al carril!!!!!!


A partir de Falset la cosa empitjorava!!!!!! el carril lent de pujada, no existia!!! la neu se l.'havia menjat!!!!!!!! Un cop fet el collat, va vindre de cop.......... el nostre amic VENT!!!!!!!!! i no vegis!! pobrets arbres!! entre la neu i el vent estaven ben distrets!!!!!!! de tant en tant veies alguna ràfega de vent i veies la neu que sortia disparada del arbres!! feia respecte!! però bé, anant amb mil ulls i una velocitat lenta no hi havia cap problema!!!


El més divertit va ser la gent!! punt que trobaven per parar-se, ho feien!! i a tots els trams veies cotxes parats i gent jugant amb la neu! jejejeje


El diumenge la tornada va ser perfecta ja què el nostre amic VENT, havia marxat!!!!!!!! i la carretera estava molt neta!!!!!!


Si hagués de donar un consell a la gent, us diria que si heu de viatjar a la llum del dia no hi ha cap problema però si ho feu de nit, intenteu no viatjar!!!!!! ja què de dia la capacitat de reacció davant la neu és bona però de nit és un perill!!!!!!! apart que de nit ens podem trobar el nostre amic GEL!!!





1 comentari:

enric ha dit...

Que bonic que és veure-ho amb foto. però haver de circular és tot un perill. Gràcies per les recomanacions!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats