Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 26 de gener del 2010

Felicitats Arnau!!! 26.01.10

FELICITATS ARNAU!!!!!!!!!!!!!!

Avui el meu nebot Arnau fa 10 anyets!!!!!!!!!!!!!

Que fort!!!!!!! el temps passa volant!! que fort!! encara me'n recordo quan li feia de cangur!! que petit era!!!!!!!! quantes hores que vam passar junts!!! les recordo amb molt de carinyo ja què vaig disfrutar molt amb ells i vaig aprendre molt amb aquella època!! gràcies amb aquelles horetes ha fet que tingui un vincle molt especial amb ells!!!


Mira'l ara!!!!!!!! vaja canvi!!!!!!!!!! està maquíssim en tots els sentits!!!!!!!!! que puc dir del meu nebot???????????? que me l'estimo moltíssim!!!!!!!!!!!!!! no puc compartir amb ell tant temps com m'agradaria però el poc que puc fer-ho, disfruto de la seva companyia!!!!!!!



Així que avui estem de celebració ja què avui dona la casualitat què és dimarts i el tindrem amb nosaltressssssssssssssssss! així que toca DINAR FESTIU!!!!!!!!!! i sobretot ho podrem celebrar tots junts!!!!!!!!!



molts petonetssssssss festius!!!

1 comentari:

enric ha dit...

que guapo que esta el meu fillet, ara aquesta foto.......amb el ditet....
Es un trasto!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats