Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 29 de gener del 2010

"Caminata" Dissabte 30.01.10!!!!!!!!

Demà toca sortideta!!!!!!!!!!!!!!!! a fer senderisme per les nostres terres!!!!!!!!!!!!

M'he apuntat a la sortida que organitza el meu germanet!!!!!!!!!! Segons m'ha informat, son 9 km d'anada i la tornada ni idea!!! aisssssssssss mare!!! m'hauré de preparar psicològicament! jejejeje


Però bé, ja en porto dos de sortidetes en poc temps i espero estar a l'alçada! la primera va de 7,7 km, la segona de 10 km i aquesta serà molt més!!!!!!!!!
Anirem a l'ermita de Sant Jeroni de Mora d'ebre!!

segons m'han comentat la ruta és molt maca! ara a veure que tal és, si es fàcil o de difultat mitja!!!!!!!! ja t'ho explicaré bloquet!!!!!!!
Pos eso!!!!!!!!!!!!! si algú s'anima......... ja sap! per més informació, posa't en contacte amb el meu germà!!!!!!!!!!


Per cert, he parlat amb el tato i la ruta segurament sera de 19 km i unes quantes horetes caminant!! jajajaj upsssssss no se si podré !!! pobretes cametessssss!!! segur que a la tarda estaré feta polsssssssssss!! :)

Un petonàsssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats