Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 25 de maig del 2012

25.05.12; Passejant de bon matí


Bon dia per la matina!!!!!!

La veritat és què em costa aixecar-me de bon matí però quan arribo a la muntanya i sento els ocells ........ se'm passen tots els mals!! jejeje








I quan em giro a buscar la Noa per veure on està i la contemplo com córrer per allí ........ encara estic més contenta de pensar que ha valgut la pena vindre.



Avui m'ha fet gràcia fer aquestes fotikis perquè estaven al mig del camí i donaven una mica de color!!!






Les posaré dins dels àlbums de floretes!!!!!!!!!

Sempre l'enganxo a ple vol!!!!!!!!! aquest matí tenia energia acomulada; es nota molt quan un dia faltem al camp!!

Ahir per la tarda no vaig poder anar a fer la seva passejada al camp i això es nota!!!!! aquest matí, la Noa arrasava per allí on passava! jejejeje



 Ara a les tardes es nota moltíssim la calor, haurem de canviar els horaris perquè deu ni do!!!!!!!!

Això si, el matí es pefecte!!!!!!! el temps ideal!! llàstima que és poc temps però val la pena anar-hi!!



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats