Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 18 de maig del 2012

Les campanes -de la Bisbal - poesia -


Quina gràcia!!!!!!!!! M'ha fet il.lusió!!!!!!!! Si si....... ja ho diuen que les campanes no toquen soles!!!!!!!!! mai més ben dit!! jejejeje


El mes d'abril vaig escriure un article que parlava de les campanes de la bisbal i sobretot de la reflexió de les campanes de la consciència!!!!!!!!! 


Ahir vaig rebre un correu d'un visitant del blog que li va fer gràcia llegir l'article de les campanes i m'ha enviat un poema.


No és un poema qualsevol.......... aquest va sorgir gràcies a escoltar les campanes de la Bisbal de Falset!!!!!!! amb el seu permís................ poso el seu poema amb aquesta introducció que ens fa del poema.


Moltes gráciessssssssss Enric Masip!! 



CAMPANADES DE MATINADA

Era la matinada del dia 24 de desembre de 2008 i es produí un fenomen que sol passar
molt poc. Em trobava a la parada esperant l’autobús de Reus, la boira era espessa i la
campana del campanar va tocar la repetició de les sis. Sense solució de continuïtat, una
darrere de l’altra i des dels diferents punts cardinals, vaig escoltar les de Margalef,
Cabacés i la Palma d’Ebre; pobles veïns i a diferents distancies, però tots molt a prop.
La poesia descriu la situació del moment.

CAMPANADES DE MATINADA
Era una matinada d’hivern
i ni un ocellet cantava,
el silenci era sepulcral
i tan sols l’aigua de la font
i el Montsant s’escoltava.
Una gèlida boira tot ho tapà.
Mentre l’autobús de Reus jo esperava,
unes campanes van tocar,
van tocar campanades de matinada.
Vint-i-quatre tocs vaig escoltar.
De la Bisbal n’eren sis,
a llevant, sis més de Margalef n’escoltava,
a migjorn, sis de Cabacés en vaig comptar
i, a ponent, altres sis de la Palma n’escoltava.
Quatre campanes van tocar,
quatre campanes van tocar de matinada,
vint-i-quatre tocs vaig escoltar,
a les sis de la matinada.
Enric Masip Gorgori

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats