Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 17 de maig del 2012

Un altre dia trist!!! Et trobarem a faltar!! :(


Ahir ens va deixar un gran amic de la família!!!!! El Sr. Pepito!!!!!!

Sempre li he dit així!!!!!!! Li deia amb molt de carinyo sempre "que diu el sr. Pepito???"

Per mi era com un tiet mes ja què tota la vida l'he vist amb la família!!!!!!!!

Hi ha gent que no sap que és una gran amistat i no sap valorar-la!! Els meus pares per mi, en aquest sentit, han estat un gran exemple.








Tota la vida els he vist amb els seus amics, els 6 junts!!!!!!! Cada any feien viatges junts i s'ho passaven molt bé!! Sempre els he admirat de poder tenir aquesta gran amistat i conservar-la durant tants anys.



L'ermita, festes majors, nadal!!!!!!! Totes les festes eren bones per reunir-se i fer la xerrada!!!!!!!!! 






Era maco veure'ls tots junts i compartir aquelles estones; sentir les seves anècdotes i riure amb ells de tot lo que havien passat junts. Em sentia feliç de veure'ls junts i sobretot de veure aquella complicitat tant maca que tenien.






Primer va marxar el meu pare i ara ha marxat ell!!!!!!! Em sap molt de greu ja què li tenia molt de carinyo; era una gran persona.

Com sempre diuen, els amics han d'estar a les bones i a les dolentes..... i ells han estat aquí. Quan la meva mare els va necessitar, van estar aquí!!!!!!!! També me'n recordo aquests últims anys quan anaven al balneari i la meva mare anava amb ells; han estat un gran suport per ella i sempre l'han cuidat molt aquests últims anys i això es d'agrair.

Trobaré a faltar aquella mirada dolça que tenia i quan et veia la seva carona s'il·luminava de felicitat!! Era una persona molt expressiva i molt carinyosa.

Aquests últims anys no han estat molt bons per ell ja què ha patit bastant i després d'una llarga malaltia, ens ha deixat.

Et trobarem a faltar però sé segur que allí on vagis, t'estarà esperant el meu pare amb una forta abraçada i seguireu el camí junts!!!!!!!!
Molts petonets!!
T'estimo!! 






1 comentari:

Anònim ha dit...

Quanta raó tens Eva, m’ha agradat molt el teu escrit. Jo, com que tinc uns quants anys més que tu, tinc molts més records del “senyor Pepito”, de ben petita quan anàvem de càmping a Torredembarra, en totes les festes familiars estava allí com un més de la família o potser més que molts de la família, el dia de l’ermita no podia faltar, i tantes i tantes vegades. De petita el veia com un senyor que tenia el posat seriós, com un gran amic del papa però quan em vaig anar fent gran em vaig anar adonant que era una persona molt especial i crec que al cap dels anys ha arribat a convertir-se en amic meu com ho era del papa, no hi havia vegada que vingués a Flix, a casa del papa i la mama, que no ens veiéssim i féssim alguna menjada junts. Recordo especialment un dinar que vam fer al terrat de casa meua, quin arròs més bo que fa Ramon! era un dia de l’ermita que no hi vam poder anar... EL TROBAREM A FALTAR!
La teta

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats