Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 24 de maig del 2012

Caminant de bon matí!!!!!! 24.05.12



Feia temps que ho volia fer i ahir va ser el primer dia i la veritat és què em va agradar!!!!!!


Sempre matinem molt la Noa i jo per tal de fer la seva primera sortida del dia però no anàvem a la muntanya ja què em pensava que no donava temps!!!!!





Fa poc, vaig fer una prova de temps per la tarda per veure quan tardaria; exactament 25 minuts!!!!!

Així que ahir va ser el primer dia que vam anar a la muntanya a 1ª hora del matí!!!!









La Noa quan va baixar del cotxe i va veure on estava, es va tornar boja d'alegria!! jejeje va començar a córrer per la sendera, com dient "guauuuuuuuuu estic al meu lloc preferit" jejejeje

En dies laborables no ho havia fet mai i la veritat és què em va encantar la experiència!!!!!!!






 Així que, avui hem tornat!!!!!!!!

I el més curiós és que també hi ha altra gent que matina com nosaltres!!!!!!!

Això siiiiiiiiiiiiiiii, sentir com canten els ocellets de bon matí i la fresqueta que tens caminant, val la pena matinar!!!!!!!!!





Aquesta foto és divertida!! ara la Noa li ha pegat per saltar quan veu algun bitxo volant!! jejejeje
es pensa que els ha d'agafar !!!!!!! :)

Bon dia per la matina blog!!!!!!!!!!!! 


5 comentaris:

Anònim ha dit...

curios no, un rollo ...que el gos de bon mati son maquines expenedores de "merda". jo me desperto a la tornada jajajaja. radiopatio

Anònim ha dit...

Molt be Eva!!!! es que a l'estiu potser aquesta horeta es millor !!! a mi el que me fa mandra es matinar tant pero m'adrada l'idea !! se que hi ha gent que a les 7 ja surt !! al comentari publicat ,no tothom deixem la merda dels nostres gossos!!!!! muakss Eva!!!dolors

eva_yam ha dit...

jajaja molt bona radiopatio! jo em desperto quan arribo allí i sento la natura!! :)

siiiiiiiii la veritat és què es perfecta aq hora però clarosssss em queda justa per l'horari de feina!! però bé, es pot fer!!!

Anònim ha dit...

tinc que demanar disculpes a radio patio me pensava que era una queixa d'algu que no l'hi agraden els gossos ara se que no es aixi !! ho sento!!! Dolors

eva_yam ha dit...

jejejeje dolorsssssss no feia falta disculpar-se ja li hagués dit jo!! és normal interpretar-ho negativament perquè "radiopatio" ho explica a la seva manera i molta gent, al no coneixe'l no sap amb quin sentit ho està dient!! jejeje

petonetsssssssssssssssss
i gràcies per escriure a t@ts!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats