Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 15 de maig del 2012

Caminant per Flix; dissabte 12.05.12


 Dissabte vaig decidir sortir per Flix!! Primer volia fer una ruta i finalment la vaig canviar.

com sempre, vaig fer fotikis a les flors que em vaig anar trobant pel camí!!!!!
















Quan ja portàvem una estona caminant, ens vam trobar al seu amic Fox & la seva ama, no vegis que contenta es va posar la Noa!! jeejeje









últimament no es pot queixar perquè no para de trobar-se amics per la muntanya i aprofita per jugar molt.








Així que ens van acompanyar a la nostra ruta i la noa va disfrutar moltíssim. Al principi el Fox no li feia gaire cas però després es va animar molt i no paraven de córrer els dos.

Vam estar 1 hora i mitja per la muntanya!! una bona sortida amb bona companyia!!!!!!











1 comentari:

Anònim ha dit...

gracies,por cortar y pegar.les fotos no son lo meu

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats