Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 22 de maig del 2012

Senderisme per Flix!!!!!!! 19 i 20.05.12

Tant dissabte co diumenge em va tocar matinar ja què la Noa té uns horaris que no perdona!!!!!!!!!

Així que de bon matí ja estàvem caminant per la muntanya!!!!!!!!

Li vaig portar el seu nou juguet però encara no el domina prou!!!!!!!! li encanta anar-lo a buscar però portar-lo ja és diferent; té un petit defecte aquest frisbee, pesa una mica i això fa què a mig camí el solti!!!!!!! jejeje






vaig trobar aquestes floretes i no em vaig poder estar de fer-lis unes fotos!!!!!!

























Els dos dies ens vam trobar al Fox i la Noa va estar encantada!!!!!! es nota que ja s'han agafat confiança perquè la manera de jugar és molt diferent que la del primer dia!!!!!!!!








La Noa es molt "toca-collons" jejejeje sempre està marejant per a què juguin amb ella i al Fox aquest cop ja jugava com ho fa amb el Black!!!!!  és maco observar-los com juguen!!







Amb aquest última foto s'estava camuflant entre les herbes per tal de què el Fox no la trobés!! jajajaja



Més tard, quan ja tornàvem de la ruta, va haver un moment que la vaig perdre de vista i pel que vam deduir estava mig amagada entre les herbes, esperant que el seu amic anés cap amb ella!!!!!!!! durant 2 minuts la vaig estar cridant i no venia i fins que no va anar el Fox a buscar-la no va sortir de l'amagatall!!!!!!!

és un crack!! el més curiós de tot és que quan anem soles, sempre està al meu davant i no la perdo de vista però quan anem amb altres gossets, el seu comportament és totalment diferent!!!!!! és torna més valenta i no para d'explorar tot el terreny que anem caminant!!!!! és una passada!!!!!!!!!





2 comentaris:

Anònim ha dit...

com xala la Noa !!!! jo aquets dies que Marina no hi era he tret a Leo!!! que divertit i que tremendo !!!!! m'ho he pasat molt be !!!dolors

eva_yam ha dit...

jejeje ja ho pots ben dir dolors!! sempre es disfruta amb ells però quan son petits, encara més perquè son molt innocents i tot son novetats per ells!!

apart el Leo és maquíssim!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats