Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 6 d’agost del 2012

04.08.12 - Descobrint camins -

 Dissabte per la tarda, vaig tornar a sortir amb la Noa!!

Aquest cop per miami, vaig descobrir un nou camí!!!!!

Havia fet sempre un altre i vaig voler mirar on portava un camí que feia temps que el veia.







Em va agradar molt! solament té una pujada i la resta es recte!!!!!!! si hagués arribat fins al final, segur que em portava a la urbanització del costat!! així que ja ho sé per la pròxima vegada!









Em va agradar perquè tota l'estona pots divisar el camí i controles en tot moment!!!!

Així que per la Noa i per mi, és perfecte!!!!!!!!!












SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats