Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 7 d’agost del 2012

El meu pastís - 05.08.12 -


Al final vaig tindre pastís!!! jejejeje

Morcete no tenia temps real per fer-lo ja què treballava tots els dies però no sé com ho va fer però finalment em va fer un pastís i em va donar la sorpresa!!!!! jejejeje
Tenia clar que no en tindria ja què entre feina, viatges i cansament no hi havia lloc per fer un pastís!

Però a la nit em vaig trobar la sorpresa!!!!!!! un pastís boníssim ! amb les poquetes coses que tenia, em va preparar una mousse de préssec!!!!!

Que maco!!!!!! gracietessssssssss morcete!!!!!!!!!
timoooooooooooooooo!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats