Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 30 d’agost del 2012

Quin dia és el teu??? TU POTS!!!!!!!

La meva germaneta ha deixat de fumar!!!!!!

ja porta 5 dies!!!!!!!!!!!

Felicitats Teta!!!!!!!!!!! 

Em fa gràcia perquè encara li falta positivisme a la gran acció que ha fet!!!!!!! 

Molta gent s'està animant a deixar de fumar i ara és un bon moment! bé, sempre ho és!!!!!!!

M'ha fet recordar quan ho vaig fer jo!!!!!!!! 

Encara tinc el cartell posat a l'oficina!!!!!!! 

Aquests dos cartells em recorden amb orgull que vaig deixar de fumar!!!!! 


Ningú em va dir que seria fàcil però jo m'ho vaig creure!!!!!!!! 

gràciessssssss al llibre que em vaig llegir, em vaig carregar d'energia positiva i em vaig dir a mi mateixa "TU POTS" 

Ningú creia en mi!!!!!!!!! 
la família, els amics, l'ambient, 
Tot estava en contra meva però 
va ser un gran repte per demostar a t@ts que ho podia fer!!!! 

Naturalment no t'ajuda que tinguis gent al teu voltant fumant però hem de pensar que som molts més forts que ells i què tot el que fem es per nosaltres mateixos.

El que recordo negatiu eren les sortides amb els amics!! sempre estaven fumant al meu costat i em recordaven a cada moment, lo bonic q era fumar!!!!!! 

Realment son 3 segons el que et fan dubtar!!!!! si passen aq 3 segonsssssssss ja te s'ha passat les ganes de fumar!!!!! 

A mi m'encantava fumar però la vida sense fum, m'agrada més!!!!!!! 

No sento pudor a la roba!!!!!!
Em desperto sense aquell alè tant fastigós!!!!!!!
No tinc una rutina marcada pel fum!!!!!!
ja no sóc "esclava" del cigarret!!!!!!! 

En definitiva, sóc lliure de fum!!!!!!! de rutines marcades sense donar-nos compte!!!!!! 

Fumava dos paquets diaris, encara que ....
quan m'ho preguntaven em feia vergonya dir-ho i sempre deia "un paquet i algo més" 
jajajajaj

Que hi farem!!!!!!!!!!! 


Si jo vaig poder, penso que pot tothom!!!!!!!! 

L'importatn ets tu!!!!!!!!!!!! creure que tu pots!!!!!!!! amb ajuda o sense però has de creure en tu mateix!!!!!!!!!

Animsssssssssssssssssss!!

Quin dia és el teu???????????????? 

Quin dia vas deixar de fumar?????????????

Anima't!!!!!!!

TU POTS!!!!!!!!!





1 comentari:

Anònim ha dit...

El meu dia és el 25 d'agost! i gràcies novament per les teues paraules d'ànim!
La teta

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats