Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 24 d’agost del 2012

23.08.12 - Donant voltes x la meva ment!!!! :(


"Bienvenidos a este blog. Podeis expresaros libremente, siempre y cuando respeteis a los demás. Por respeto no me refiero a que se publicará sólo lo que me guste, sino que no se insulte ni se falte al respeto.
Un saludo,
Jesús" 


I com no, una bona amistat!!!!!!!!!! compartint notícies, compartint comentaris i com sempre dic al blog, el nostre dia a dia.

Sembla que no, però aquest món virtual ........ molts cops, t'uneix molt a les persones ja què és un tracte diari!!!!!!! amb algun moment del dia però saps que hi ha algú.

Encara me'n recordo les comptecions que teníem per veure qui publicava més cosetes, o com miravem els dos el comptador per veure si entrava molt gent!!!!!!! son molts records els que em venen al cap!!!!

Qui em dirà ara "robona"?? :)  sempre que t'agafava una fotiki teva (amb el teu permís) em deies "eres una robona" !!!!!! :) 


L'últim que em ve a la ment es lo del moto club!!!!!!!!! aquesta última concentració vas ser un gran col.laborador!!!!!!!! no teníem fotògraf pels dies de la concentració i vaig pensar "i si li dic al meu amic jesus??" segur que em diu que siiiiiiiiiii!!


Quan marxa algú d'aquestes maneres, tant de sobte, em toca bastant!!!!!!!!!! suposo que em venen els records del meu pare, d'aquells moments tant durs i m'imagino la família del Jesús i les amistats més properes  que té i ufffffffffffffffff que injust és viure tot això.

La vida quan ens pega aquests cops el missatge que ens dona és "viuuuuuuuuuu el moment!! no visquis demà perquè potser no estaràs"

Molts cops ho penso això però també em marxa de la memòria !!!!!!!! i és un error!! qui em diu que demà ja no hi sigui, que el meu demà canviï dràsticament!!!!!!!!!!!

Avui ets feliç i demà potser ets la persona més desgraciada del món!!!!!!!  no saps com t'anirà la vida, aquesta canvia cada moment.

Quan estava patint la mort del meu pare, sempre deia a la gent "la vida et canvia amb 3 segons!!!!!!!!! amb una trucada de telèfon" és així de trist!!!!!! així de ràpid!!!!!!!!

Hem d'aprendre a viure la nostra felicitat del dia a dia al màxim i deixar-nos de mirar cap el futur!!!!!!!

El Jesús era molt jove per marxar i qui li havia de dir què ho faria tant aviat!!!!!!!!

Ell havia apostat per flix!!!!!!!!! havia fet una aposta dura ja què obrir un negoci sempre té el seu risc i no sabia ben bé com li aniria!!!!!!

Ara que havia trobat una estabilitat, era feliç amb el seves cosetes, amb la seva feina!!!!!!!!! no hi ha dret!!!!!!

He fet un recull de fotikissssssssss !!!!!!!!! naturalment n'hi han més però aquests son els més significatius!!!!!

Un petó ben fort per tu Jesus!!!!!!!!! aliasssssssssa "Xeic" 
Et trobarem a faltar!!!!!!!!!!!!!!!!! 



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats