Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 20 d’agost del 2012

15.08.12 Obra de Flexus Teatre



El dimecres, com no...... vaig anar al teatre!!!!! 

i em va encantar l'obra!!!!!!!! i sobretot la paraula que definiria el que vaig sentir és què  em va SORPRENDRE!!!!!!! 










Sabia que hi havin actors nous però no tants!!!!!!! m'havien parlat molt bé de l'obra i què segur que ens sorprendria però no m'esperava tant.





No podria dir qui ho va fer millor perquè per mi, tots ho van fer molt bé!!!!! Molts actors a l'escenari i tots amb un paper molt encertat.

Em van sorprendre positivament!!!!!!!!! deu ni do com ho fan!!!!!!!! 









El meu nebot Enric em va encantar, era el primer cop que sortia en escena i el vaig trobar brillant!!!!! 








 


Tots els actors novells, van estar genials i a l'alçada del moment!!!!!!!!! 








Felicitats a t@ts els actors de Flexus Teatre i també als organitzadors!!!!!!!!! 







SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats