Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 1 d’agost del 2012

29.07.12 Ruta per Flix



Dissabte i diumenge aprofitant de temps lliure, vam sortir al matí i a la tarda per la muntanya!!!!!!!!

Al matí vam sortir tard i la ruta va ser curta però la sensació va ser boníssima!!!! Vam anar per les senderes que tant ens agraden i com què feia dies que no hi passàvem la Noa tenia feina per explorar totes les olors!! jejeje



Encara vaig en compte quan em trobo gossets  ja què no sé fins quin punt ha passat el perill que l'enganxi un gosset!!!!!!!! els dies reglamentaris ja han passat però per si de cas, més val estar en alerta!!!!

Dissabte ens vam trobar un cadellet amb els seus amos i la Noa va estar jugant una estona amb ell!! el gosset encara està amb el període de sociabilització i anava amb una mica de por, explorant situacions noves!!



I diumenge ens vam trobar amb la Boira i el Deker!!!! Aquest últim em va treure els dubtes que tenia!!!!!!

Crec que ja puc anar tranquil.la ja què el Deker la va estar olorant una mica i ràpidament va passar d'ella!!!!





Se suposa que si encara estigués en cel, hagués estat tota l'estona per ella!!!!!!!!!!

Així que em quedo més tranquil.la! ens vam saludar i després vam anar a fer la nostra ruta!!!!!!





Vaig fer una sendera que no havia fet mai i vaig veure aquestes vistes de flix!!!!!!!!!

 Vistes de la Bassa les clotxes!!!!!!!!




Per la tarda també vam sortir i ens vam trobar aquest solet que ja marxava!!!!!!!!



 Aquesta m'agrada molt!!!!!!!!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats