Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 2 d’agost del 2012

Felicitats Morcete!!!!!!!!! 02.08.12



Avui és el cumple del meu morcete!!!!!!!!!!

Felicitats Petitet!!!!!!!!!!!!!!







De bon matí ja t'he felicitat però com no, ho havia de fer al meu bloquet!!!!!!!

Ja què formes part del meu dia a dia!!!!!!!!!!!jejejeje

Tinc ganes de què sigui la tarda per poder celebrar-ho els dos juntets i com no, amb la Noeta!!!!!!!  jejejej





Que dir-te que no t'hagi dit...........

                Felicitats petitet!!!!!!!!!!! 

Què ............

               T'estimo moltíssim!!!!!!!!!!!!!

Què..............

            Ets la meva llum!!!!!!!!!!! 


Ets la meva alegria!!!!!!!!!!! fas que el meu dia a dia sigui complert!! em sento feliçççççççççççççççççççç al teu costat i m'omples de somriures !! 

Estic encantada de poder seguir celebrant amb tu aquests petits dies especials de les nostres vides i espero poder fer-ho durant molt de temps!!!!!!!!!!!!!!!! 

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Timooooooooooooooooooooooo Moltttttttttt petitet!!!!!!!!!!! 






SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats