Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 27 d’agost del 2012

Reflexió d'avui!! - dibuixant el meu camí - 27.08.12




He estat reflexionant molt sobre somnis, sobre la realitat de la vida!!!!!!!  
He expressat en veu alta els meus dubtes, les meves preocupacions, els meus somnis !!! Tot el què m'agradaria que formés part de la meva realitat!! 
Així que he pres nota de tots els meus pensaments i començaré a marcar-me un camí real!!!!!!! 
Perquè no???????????? 
He d'aprofitar el temps que tinc, perquè ........
de vida solament n'hi ha una i no em puc quedar parada, esperant que passi!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Vaig a seguir escrivint el meu camí!!!!!!!!!!!! 

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats