Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 14 d’agost del 2012

Comença la Festa Major de Flix!!!!!!!!! 14.08.12


Ahir vaig tindre una sensació estranya!!!!!!!!!!! 

Estava sentada a la plaça major, xerrant amb la meva amiga, com altres vegades; no parava de passar gent amunt i avall del carrer però no en vaig fer cas.

Estava a la nostra conversa però de sobte, vaig sentir l'aire i un so diferent, em recordava alguna cosa i no sabia que era.


De sobte, vaig mirar cap a dalt i els vaig veure!!!!!  vaig somriure i vaig dir:

- Ohhhhhhhhh que bonic!! Si ja les tenim aquí!!!!!!!!!!!!!! 

Feia goig de veure la decoració així que no em vaig poder estar de fer una fotiki!!!!!!!!! 

El so de les "paperetes" que decoren els carrers principals, es una fet característic de les festes majors!!!!!!!!!!!!!!! 

Així que, tots els que pugueu, a disfrutar de les festes majors de Flix!!!!!!


Bones festes a t@ts!!!!!!!!!! 













SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats