Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 7 d’agost del 2012

Diumenge 05.08.12 - La Noa i els conillets -


 Com cada diumenge, vam sortir les dos a fer la ruta matinera!!!!!!!

Llàstima que no tenia la càmera preparada!!!!!! anant per aquesta zona de Miami, vam veure un conill!! jejejeje

Però aquest cop, la Noa també!!!!!!! el seu instint va ser ràpid, solament veure'l va començar a córrer!!


Quina gràcia!!!!!!!!! quina velocitat!! una passada veure-ho en directe!!!!

Fins i tot va "burnar" com fan tots els beagles quan estant de caça!!!!!! jejeje

Em va agradar perquè solament cridar-la ja va reaccionar i va tornar al meu costat!!!!!! vaig esperar una mica en cridar-la per tal de deixar-la disfrutar del moment i després la vaig cridar.






La veritat és que vaig confiar amb ella!!!! m'hagués pogut sortir rana i haver passat de mi, però no va ser així!! al segon cop que li vaig donar la ordre, va vindre!!

Estic molt contenta amb el seu comportament! apart ara encara creu molt més!!!!!! es nota que ja ha passat l'etapa de cadell i totes les ordres que havia après ara les fa perfectes i a la 1ª!!!!!!!




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats