Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 22 d’agost del 2012

Reflexió d'avui!! 22.08.12 - dubtes -



Quants cops t'has trobat així?????????????????? 
has tingut un dubte i no has fet res per treure't de sobre d'aquest!!!!!!!!!! 
Han anat passant les hores i el teu dubte d'aquella cosa o fet, li has anat donant voltes i voltes............
i sense donar-te'n compte, t'has fet la teva pròpia pel.lícula del dubte i naturalment aquesta ha estat negativa!!!!!!!!!

Al cap de les hores, o dels dies, intentes aclarir aquest dubte que tenies i te'n dones compte que realment estaves equivocada i veussssssss el teu gran error!!!!!!!!! havies d'aclarir el dubte al mateix moment!!!!!!!!! 

Se suposa que amb el temps, aprens aquestes coses!!!!!!!!! hi ha gent que no apren mai i altra que si!!!!!!!!!
Els que no aprenen es queden amb tota la negativitat del món!!!!!!!!!! la real i la inventada!!!!!!! i això és una  cadena!! lo - aporta més -!!!!!!!!!!!!! 

A mi m'agrada aprendre i poc a poc vaig fent!!!!!!!!!!! de vegades surt el meu "jo" antic però ràpidament lluito contra ell perquè sé on està l'error, on està el què em fa mal!!!!!!! 

Quan tinc un dubte o una preocupació, sempre intento treure-me'l el més aviat possible perquè sé què em fa mal tenir-lo moltes hores a la meva ment!!!!!!!!!

He aprèssssss a fer-ho i ara sóc molt més feliç que abans!!!!!!!!!!! 

I tu?????????????????  has après alguna coseta ????????????????? 


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats