Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 3 de febrer del 2010

Avui toca GH!!!!!!!!!!!


Si si!!!!!!!!!!!!!! qui ens ho havia de dir???????????? la desesperació de T5 de no perdre l'audiència?? segurament que si!!! perquè no té cap més explicació!!!!!!!!

Com a seguidora de GH, m'alegro !!! avui disfrutaré recordant altres edicions que ja ni me'n recordava!!!!!!!!!!

Pos eso!!!!!!!!!!!!! hi ha gent que li fa vergonya dir que s'ha enganxat amb aquest programa però a mi em fa gràcia dir-ho!!!
Podríem dir que és un programa diferent a la resta i la veritat és que et fa passa una bona estona! almenys em fa riure molt i et fa desconnectar!! al final et canses de drames, accidents i hospitals!!!!!!!!!!!


Aquest any, gràcies a la Tatiana i a l'Arturo m'ho he passat de conya!!! la resta normal però aquests dos destacaven solets!! La final no em fa agradar gens ja què van quedar els més patètics del concurs!! una colla de Sosos!!!!!!!!!!! bé, l'únic que em feia gràcia era l'Angel però els altes tres no tenien nom!!!!!!!!


A veure que ens espera ara amb el GH!! espero que em faci passar una bona estona!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats