Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 19 de febrer del 2010

Felicitats Enric!!!!!!! 19.02.10

Avui és el cumple del meu nebot Enric!!! 13 anyets!!!!!!!

Felicitats Enric!!!!!!!!!!!

com passa el temps!!!!!!!! vaja canvi que ha fet en tots els sentits!!!!!!

està maquíssim i molt alt!! l'altre dia per curiositat li vaig preguntar l'alçada que feia i em va dir 1, 72 més o menys!!
uffffffffff quina passada!!

Ara està amb aquella edat que li diuen "el pavo" i és una edat difícil de tractar!! un dia està maquíssim i un altre dia és mostra reservat!! és diferent!! però em quedo amb les estones divertides que em fa passar ja què sempre té una estona per xerrar amb mi!!! jejejeje

Després el trucaré!!!!!!!!!!!!
Molts petonetssssssssssssssssss festius!!!!!!!!

He tingut de rebuscar molt ja què ara no li agrada que li facin fotos i costa de fer-li!!!!!!

Que passis molt bon dia Enric!!!!!!
Molts petonets de la teva teta que t'estima molt!!

1 comentari:

enric ha dit...

Hola Eva!! que guapo és!! bonica descripció.
Quan vingui amb mi ho celebrarem!
Una abraçada!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats