Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 25 de febrer del 2010

preparant-me!!!!!!!!!!!


Buscant fotikis sobre el tema, he trobat aquesta!!!!!! caminar una mica cada dia va molt bé!!!!!!!!!!

Així que aquesta setmana ho he posat en pràctica!!! dimarts i dijous he anat caminant a la feina!! mitja horeta anada-tornada!!!!!!!!


Estic contenta perquè m'ho estic agafant en serio!!!!!!!!!! també ho faig per preparar-me una mica pel dissabte ja què m'espera una de ben bona!!!!!!!!!!


9 quilòmetres!!!!!!!!!!! ufffffffffffffff


També volia provar que tal tenia el peu ja què l'altra vegada, quan vaig fer els 18 km, em va quedar tocadet!!!!!!!!!!!! massa bèstia per ser el tercer dia! jejejeje


Pos eso!!!!!!!!!!!!!! entre la "operación boda" que porto molt bé i l'exercici puc dir que estic molt optimista ja què estic aconseguint els meus objectius!!!!!!!!!!!!!


Quan dic operació boda em refereixo a fer dieta o més aviat portar un bon control de què menjo i que deixo de menjar!!! naturalment quan veus que hi han resultats t'agafen més ganes de seguir!!!!!!!!!


així que ànimssssssssss eva!!!!!!!!!!!!! you can!!!!!!!!!!!! :)


Faré un estil quan vaig deixar de fumar!! m'aniré felicitat el dia a dia!!!!!!! perquè àixò et motiva molt més!!!!!!!!!! (segons el llibre que vaig llegir m'havia de felicitar cada dia) avui la meva mare m'ha dit que els resultats ja és començaven a notar!!! m'he posat contenta ja què et diguin alguna cosa positiva et dona més forces!!!!!!!!


La gent ens acostumem a dir sempre les coses negatives però les positives les deixem de banda perquè sembla que no ho necessitem i és tot el contrari!!!!!!!!!!! sempre és bó que algú et digui alguna cosa positiva!!!!!!!!! gracietesssssssss mami!!!!!!!!!


Canviant de tema!! he trobat un bloquet on posen fotikis de la ruta del dissabte!! tato, ja t'ho miraràs!! el lloc és veu maquíssim!!


4 comentaris:

Unknown ha dit...

molt b compi ! aiò d'anar a treballar a la feina , tot un luxe ! nosaltres tenim 25 minuts des de casa a la feina .

els dies que no ho podem fer ho trobem a faltar .

també anem a correr tres dies a la setmana i ja portem quasi dos anys , o sigui que ja estem molt alluny ...

enhorabona pel projecte de boda !

salu2

enric ha dit...

Vinga Eva, tu pots!!! Dissabte un altra bona caminada i poc a poc......em faras bufar a mi!!
Una abraçada!!

Unknown ha dit...

txeics... que volia dir que anar a la feina a peu és un luxe .

i "me se ha lenguau la traba " i la tecla .

salu2 a tots/es

eva_yam ha dit...

gracietes Ramon!!! la veritat és que va molt bé!! com més fas, més bé et sents i sobretot més et motives!!!!
i ara amb això del senderisme del tato encara em motiva més ja què m'agradaria estar a l'alçada!! així que temps al temps!!!!!! jejejeej

pos eso!!! gracietessssssssssssss als dos per escriure al bloquet!!!!!!!

ens veiem!!!!!!!!!!!!! petonetsssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats