Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 8 de febrer del 2010

Enquesta Nou Bloc!! Ens casem!! xddd

Fa dies que li estic donant voltes i al final m'he decidit, faré un nou bloc!!
Naturalment seguiré amb aquest però el que vull crear és d'un tema específic!!!!!

També fa dies que li dono voltes al títol del bloc i la veritat és que tots els títols que m'havien sortit no m'agraden!! Finalment m'han sortit un parell que poden estar bé però he pensat que podria demanar ajuda als visitants d'aquest.

Així que, deixo aquest post per veure si entre tots em podeu ajudar a buscar un nom original!!!

A la part dreta del bloquet deixaré els 4 títols que he pensat però si algú en té algun d'original, que em deixi un missatge aquí!!!!!!!

Gracietesssssssssss
Bé, se m'oblidava el tema principal del bloquet!!! Jejejeje

Fa mesos que vull posar un article sobre aquesta notícia meva però no he tingut temps per redactar un bon article que ho expliqui bé!!!

No m'agrada parlar de futur ja què em fa respecte però en aquest cas, ho he de fer!!! Amb l'Alex (alias morcete) hem pres una decisió molt important, ens casem!!!!!!!!!!

Ja fa temps que ho teníem en ment però hem decidit de no esperar-nos més!!! Ens fa il·lusió formalitzar la nostra relació i ja què ho fem, ho fem bé!!!
La veritat és que he canviat de manera de pensar! sempre havia dit que jo no em casaria, que no m'agradaven les bodes, etc...!!! Però suposo que quan conexies amb algú i descobreixes el signficat d'estimar i sobretot que t'estimin, canvies de manera de pensar!! almenys és el que m'ha passat a mi!!!

Per tant, per no omplir aquest bloquet d'aquest tema, he decidit crear-ne un ja què son moltes cosetes les que podria dir sobre aquest tema!!

Així que crearé un bloquet per parlar d'aquest tema, no a nivell personal més íntim, sinó a nivell de cosetes que s'han de fer per organitzar una boda ja què és un tema nou per mi!!! Les meves preocupacions del dia a dia, és a dir les cosetes que em vagin sortint!! El tema és nou per mi, ja què no en tinc ni idea i vaig fent a poc a poc!

Pos eso!!!!!!! Aquí deixo aquest post!! A veure si us animeu i m'ajudeu!!!!!!!
Gracietesssssssss i molts petonetssssssss

9 comentaris:

Unknown ha dit...

¡¡¡¡ FELICITAS MORCESTES !!!!

Ja us havia felicitat però em feia gràcia.

Vaig a veure els títols.

Petons.
Moni.

Eulàlia ha dit...

ei,
felicitats per la boda

proposo per títol:
COM ANELL AL DIT.

eva_yam ha dit...

Gracietes Eulàlia!! el tindre en compte el títol!! jejeje és original!!

Moniiiiiiiiiiiii gracietes per escriure al bloc! m'ha fet ilu que per fi, algun amic escrigui al bloc!! jejeje
fins després!

Anna ha dit...

Enhorabona!! que guai, formaras part d´aquest grup de gent tant feliç, m´alegro molt. Per a quant?? pel Setembre?? nosaltres ens vam casar el 7 de Setembre, espero que sigueu molt feliços, almenys tant com nosaltres, jejeje.
A mi m´agrade el nom Boda_yam !!
Besitos!!

Sandra ha dit...

ohhh felicitats genteta !!! ara ja entenc aquestes caminades que fas jo jo jo
b7's !!!!

eva_yam ha dit...

Gracietes Anna!! estàvem entre el dia 11 i el 18!! al final va guanyar el 18!! jejeje (el 11 fan moltes festes al poble)

Gracietes Sandra!! molt bona això de les caminades! jajjajaja com jo li dic això és "objectiu boda"!! apart de tindre ganes de posar-me en forma, tinc una motivació i això va perfecte!! jejeejje

Un petonàsssssssss

Maria José ha dit...

A mi m'agrada "casament_yam" i també "ens casem!!!"
Una abraçada!

enric ha dit...

A mi m'agrada Boda_ Yam, perquè esta en la línia del teu blog actual i veig que ha estat el més votat.
Be, doncs comença a posar-hi cosetes i ja tindrem un nou lloc per anar a mirar i fer comentaris.
Una abraçada!!!
Ah!!! i moltes felicitats!!!

eva_yam ha dit...

gràciessssssssss germanets!!! ara feia dies que no us veia pel meu bloquet!!!!!!!!!!

a veure si m'aplico amb l'altre bloquet!! jejeje

petonetssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats