Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 25 de febrer del 2010

Felicitats Padrina!!!!!!!!!!!!!! 26.02.10



Ahir va ser el cumple de la Núria, la seva filla i avui el de la meva padrina!!!!!!!!!!


He estat buscant alguna foto i aquesta m'ha agradat molt!!!!!!!


És d'una sortideta que van fer pel nostre estimat riu!!!!!!!!!


FELICITATS PADRINA!!!!!!!!!!!!!
que passis molt bon dia i molts petonets festius!!!!!!!!!!


I seguint amb la meva dinàmica d'intentar expressar els meus sentiments, li diré a la meva padrina que l'estimo moltíssim que encara que no ens veiem gaire la tinc sempre present ja què tinc un vincle molt especial amb ella!!! de fet, com sempre dic, m'he criat a casa seva i podria dir que ha estat una de les persones que m'ha ensenyat més!! de fet, ella pot dir en la cara ben alta que ha fet de PADRINA ja què la meva infantesa l'ha passat al meu costat!!!!!!!!!!
T'estimo padrina!!
Un petonàsssssssss bloquet!!


1 comentari:

Maria José ha dit...

Quina foto més bonica has triat! La veritat és que tens raó, sempre hem tingut una relació molt especial amb ella i encara que ara no ens veiem tant, sempre sabem que podem comptar amb ella. Per molts anys, Leo!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats