Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 24 de febrer del 2010

Sortideta pel Dissabte 27.02.10










Si tot va bé, aquest dissabte el meu germanet organitza una sortida per les terres de Tivissa!!

Una sortia d'uns 9 quilòmetres i amb uns 400 mts. de desnivell i segons el tato de fàcil execució!!! jajaaja
ja us ho explicaré!!!!!!!!! segur que per mi no ho és!!! però bé, l'important és intentar-ho!!!

Si algú es vol apuntar que es posi en contacte amb ell; us deixo l'enllaç:

http://elraconetdenric.blogspot.com/2010/02/sortida-pel-27-o-28-de-febrer.html

6 comentaris:

enric ha dit...

Be, de moment som quatre persones els que hi anem. M'han dit companys senderistes, que la sortida és molt bonica i un m'ha donat una petita variació en un dels trams per fer-la més atractiva.
Animat!!!

Jesús Escribano ha dit...

Ánimo Evaaaaaa, yo toi en huelga hasta la primavera.

eva_yam ha dit...

jesusssssssssssss que vol dir "en huelga"???? això de caminar sempre va bé!!! com és que no t'animes ???????? apart que queden 4 dies per la primavera!!!!!!!!!

eva_yam ha dit...

tatoooooooooooooo jo ja estic animada!! ja m'he apuntat!!! qui vindrà???????????????

Eulàlia ha dit...

ei, agafeu txubasquero per si plou!

eva_yam ha dit...

siii sempre en porto un de petit a la motxilla!!!!!
de totes formes diu el meu germanet que farà bon temps! jejeje

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats